lauratanzania.reismee.nl

Ik heb een vraagje!

Hey allemaal,

Ik heb vandaag even geen blog maar een vraagje. Over 2 weken ga ik afscheid nemen van de kids op de school en ik zou graag wat voor ze achter willen laten. De kinderen dragen elke dag van de week dezelfde kleren en de meeste hebben niet eens schoenen aan. Ik zou daarom graag wat kleren en schoentjes voor ze kopen op de markt. Of alleen al wat nieuwe schriften, pennen en potloden zouden top zijn! Ikzelf heb na deze reis helaas echt bijna geen geld meer over, dus bij deze wil ik vragen of er mensen zijn die misschien wat aan de kinderen willen/kunnen geven, al is het maar 1 euro, dat is al heel wat waard hier.

Ik laat een rabobank betaalverzoek link achter in deze blog waarbij je zelf een bedrag kan kiezen om te doneren. En als ik straks dan wat voor de kids heb gekocht zal ik jullie natuurlijk updaten met foto's!

Maar voel je absoluut niet verplicht om wat te doneren.

Xx Laura

Als de link niet werkt kun je me altijd een appje sturen of de link kopiëren naar een webbrowser!

Hoi, wil je mij betalen voor Kinderen Maasai school ? Het bedrag mag je zelf kiezen. Je kunt met elke bank in Nederland betalen. Dank je wel!

https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=wZYt1dZET1CaNJxww3omIw


Reacties

Reacties

Wout

Hoi Laura,

Een mooi initiatief, waarmee ik je graag wil steunen.
De bijgevoegde link werkt helaas niet.
Mogelijk kan je het bankrekening nummer doormailen, dan zal ik wat aan je doneren.

Vr.gr.Wout

Maartje

Super lief en leuk idee Laula!
Ik en mn familie hebben samen iets bijgelegd!
Heel veel kusjess
Maartje

Joke

Leuk idee Laura. De link deed het nu wel. Maak de kinderen maar blij daar!!

Margreet

Wat een supergoed en lief idee Laura!
Bij mij werkte de link ook goed.
Ik hoop dat je een mooi bedrag verzamelt waar je de kinderen heel blij mee kan maken( naast hetgene wat je al voor hen betekent natuurlijk!!!)

Liefs Mama

Jolanda

Heel leuk initiatief Laura, bij mij werkte de link ook goed. Nog een paar mooie weken. Lieve groetjes Siem, Sam en Jolanda

Eric en Ingelies

De link werkt bij mij niet, maar ik heb hem gekopieerd en in de browser geplakt, dan werkt het wel. Succes met je afscheidsprojectje.

Bart

Hi Laura, de link werkt niet, misschien nog een keer sturen, wil graag wat doneren

Lidwien

Wat een heel lief idee Laura. Heel veel plezier in het besteden ervan. En een mooi afscheid gewenst straks. Maar gelukkig heb je nog 1 1/2 week om samen met de kinderen te zijn . Alle goeds en liefs van lidwien ?❤️??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!