lauratanzania.reismee.nl

Halfway through..

Hallo allemaal, daar ben ik weer met een nieuw verhaal

Ik zit precies vandaag alweer op de helft van m'n projecttijd? de tijd vliegt voorbij en ik zou er graag nog een maandje aan vast plakken. Deze week was echt geweldig tot nu toe! Ik geniet elke dag meer van het werk met de kinderen op de school en de juf waarmee ik voor de klas sta is zo leuk, we kunnen samen heerlijk lachen.

Het potje voetbal elke ochtend maakt me misschien wel het meest blij, het is zo'n goede manier om te bonden met de kids en het is heerlijk om lekker een uurtje in beweging te zijn na een heenreis van 1,5 uur in de daladala's.

Ook sta ik nu samen met m'n huisgenootje voor dezelfde klas wat echt super gezellig is. Afgelopen weekend zijn er namelijk nieuwe vrijwilligers in ons huis gekomen die ook in de school werken en omdat zij er maar 1 week zijn stonden zij samen voor de klas van m'n huisgenootje.

Maar dit weekend is er helaas ook iemand weggegaan, Chloe, ze was de eerste die in dit huis was en heeft me in het begin zo fijn geholpen. Ik moest dus stiekem wel een traantje laten toen zij wegging.

Maar nu zijn er weer 3 nieuwe vrijwilligers bij dus het blijft gelukkig een gezellige boel in dit huis!

Aankomend weekend ga ik met 2 huisgenootjes naar Lake Duluti om een relaxed dagje te hebben met een wandeling door de natuur en een kanotochtje, dus daar heb ik nu al heel veel zin in!

Waar ik ook echt naar uitkijk is de Kilimanjaro! Deze week heb ik samen met een huisgenootje een Kilimanjaro hike geboekt die ik na m'n project op 3 november voor 7 dagen ga beklimmen. Echt zo gaaf! Maar de tijd gaat echt veel te snel, een van m'n huisgenootjes heeft z'n verblijf met 3 maanden verlengd omdat hij het zo naar z'n zin heeft. Als ik dat kon zou ik dat ook echt doen. Dus ik ga nu maar extra genieten van de tijd die ik nog wel heb!

Hoe gaat het met jullie daar in Nederland, haal ik iemand misschien over om even langs te komen hier?!

Groetjes Laura!

Reacties

Reacties

Maartje

JA! T klinkt allemaal echt geweldig Laula! Als het kon kwam ik zeker langs. Super fijn dat je het ook zo naar je zin hebt daar! Kussies van hier!

Nadien

Wat fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt meis! Lekker genieten en focussen op de tijd die je wel nog hebt. Je bent pas op de helft ?
En uhm… ik ga nog even naar die pot met goud zoeken voor een vliegticket, maar zodra ik die heb kom ik er aan hoor! ? ✈️
Heel veel plezier dit weekend!

Dikke kus

Edith

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.En een hele ervaring voor je.Geniet er van.

Sanne

Oo Lau wat klinkt het heerlijk om daar te zijn!! Geniet nog even lekker verder en maak nog meer mooie herinneringen! Je bent gelukkig pas op de helft ? maar ook die andere helft zal omvliegen!
Heel veel plezier nog meis! Dikke kus

Mariet

Wat een leuke en bijzondere dingen maak jij allemaal mee! Veel liefs

Margreet

Wat een heerlijk enthousiast verhaal weer, Lautje! Er zijn nog maar 4 weken om. Dus je hebt er nog 6 te gaan!!! Geniet van alles en iedereen. Ik heb heel veel bewondering voor je. Wat een topmeid ben je!!!
Liefs Mama

Jolanda

Hoi Laura, wat een verhaal weer, geniet ervan de 6 weken dat je er nog bent. leuke foto's had je verstuurd. Veel plezier. Groetjes Jolanda.

Lidwien

Heerlijk geniet ik mee van jouw dagelijkse voetbal momentje met de Kids. ?❤️? geniet maar lekker van het moment dat je er nu bent. Dat is toch al super gaaf. En wat een mooi vooruitzicht om de Kilimanjaro straks mee te gaan maken. Ik heb altijd al eens de Masai met hun mooie tradities willen mee maken. Jij boft! Lieve groet en heel veel dank dat je zulke mooie verhalen schrijft . ? ⚽️ ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!