lauratanzania.reismee.nl

Kleine update van de afgelopen tijd!

Hallo allemaal!

Het is een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven maar ik heb net wat foto's van de safari gedeeld van vorig weekend en dat was echt een top weekend! Super mooie dieren gezien en veel gelachen met de andere vrijwilligers.

Vorige week was ik helaas een paar dagen goed ziek dus was het weer niet helemaal mijn week maar nu voel ik me gelukkig weer een stuk beter. Ik ben vorige week maandag, dinsdag en vrijdag wel gaan werken en ik vind het op de school echt veel leuker dan in het ziekenhuis. Dat was echt een hele opluchting. Ik heb de kindjes al zelf les gegeven en vandaag zelfs m'n eigen les voorbereid en met ze gedaan.

Afgelopen vrijdag was het 'feest' op de school omdat projects abroad 30 jaar bestaat. De vrijwilligers vanuit alle projecten kwamen naar de school om met z'n allen een feestmaal voor de kids te maken. Het was een super gezellige dag en heel fijn om de kids lekker te zien genieten van het eten. Normaal krijgen ze een soort van havermoutdrankje maar vrijdag maakten we frietjes, pilau, kip en er was zelfs een grote taart besteld. Het was echt een heel mooi gezicht om de tafels zo gevuld te zien met allemaal lekkere dingen voor ze.

Afgelopen weekend hadden we een chill weekendje thuis en zijn we naar het centrum gegaan om lekker te lunchen en koffietjes te drinken. Zondag zijn we naar de Maasai markt geweest waar we allemaal mooie souvenirs en kunst konden bewonderen.

Vandaag en gister kon ik gelukkig gewoon weer helemaal fit aan het werk en ik begin het steeds leuker te vinden. Lekker voetballen met de kids en natuurlijk lesgeven, helemaal top!

Ook geniet ik echt van het lekkere warme weer hier met een heerlijk fel zonnetje, dat wordt even wennen als ik straks terug ben in Nederland.. Maar voor nu nog heerlijk genieten?

Bedankt voor jullie aandacht en tot snel weer!

Groetjes Laura

Reacties

Reacties

Ria

Dank voor je verhaal, Laura.
Mooi hoor dat je het steeds leuker gaat vinden.
We vinden de foto's ook erg mooi.
Lieve groet van Martin en Ria

Margreet

Heerlijk he om tijdens je werk te kunnen voetballen met de kids! Ze boffen met jou en jullie. Geweldig, zo'n uitgebreid maal!
Heel veel liefs Mama

Nadien

Hee lieverd,

Wat een leuke foto's weer! Ben zo blij voor je dat je steeds beter je draai vindt.
En wat ontzettend goed dat je je eigen les al hebt voorbereid! Kindjes zullen mega blij zijn met juffrouw Lautje <3
Geniet maar lekker van alles wat je mee maakt, en inderdaad vooral van het warme weer. De zomer is hier echt over hoor ;)

Kusjees

Bart

Nou, inderdaad, de zomer is hier écht over, dus geniet ervan, en bedankt voor de mooie foto's. Super dat je het eindelijk wel leuk bent gaan vinden. Bye

Ingelies

Wat jammer dat je ziek werd, Laura! Maar gelukkig nu weer op de been. Wat leuk dat je al lessen hebt voorbereid en gegeven. En gezellig zo’n feestje op school met lekkere dingen.
Geweldige foto’s zeg van je Safari. Jullie doen echt leuke dingen.
Een goede week weer verder en veel liefs

Wout

Mooi geschreven Laura en gaaf die safari met alle wilde dieren zo dicht bij.
Geniet ervan.

Groetjes Wout

Mariet

Hoi Laura, leuk hoor, weer een verhaal van jou! veel plezier verder. groetjes van Mariet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!