lauratanzania.reismee.nl

Aangekomen!

Nou wat een ervaring al dit. Nu ik dit schrijf zit ik in het vliegtuig maar waarschijnlijk heb ik morgen pas WiFi om het verhaal te uploaden.

Vanochtend hebben mama en Nadien me naar Schiphol gebracht en hebben we nog even samen een koffietje gedronken. Daarna was het toch echt tijd om afscheid te nemen en ben ik zelf verder gegaan. Ik ging voor het eerst in m'n leven vliegen dus vond het allemaal best spannend met de security checks enzo. Maar alles ging helemaal goed en toen kon ik gaan wachten in de gate. Na een tijdje mochten we boarden en vond ik m'n plekje naast een aardige man. Ik vertelde hem dat het m'n eerste keer vliegen was en gedurende de vlucht heeft hij me heel aardig geholpen.

Toen ik aankwam op de airport was ik best wel gespannen, nu moest ik toch echt alles in het Engels gaan doen. Ik had uitleg gekregen over hoe ik mijn visum kon regelen en na een tijd wachten is dat gelukkig allemaal goed gegaan.

Toen stonden 2 mannen van Projects Abroad mij daar op te wachten, wat een opluchting was dat. Ik was echt even bang dat er niemand zou staan. Ze brachten me naar mijn gastgezin (wat last minute veranderd werd) en gaven me een rondleiding door het huis. En jeetje wat is dit voor groot huis zeg, helemaal niet wat ik had verwacht maar super mooi en groot. De mensen zijn zo aardig tegen me en proberen me allemaal te helpen dus dat is een erg fijn gevoel.

Ik slaap op de kamer met een ander meisje uit Londen. Ze is super behulpzaam en ik mag dit weekend al gelijk mee een weekendje weg met haar en wat andere vrijwilligers, super fijn! Ik word zo opgehaald door Micheal van Projects abroad voor een rondleiding door Arusha en hij gaat allemaal dingetjes met me regelen zoals geld wisselen en een simkaartje voor mijn telefoon. Ik moet zeggen dat ik echt heel erg opgelucht ben over waar ik nu terecht ben gekomen en ik heb het idee dat ik het hier wel heel erg naar m'n zin ga hebben. ?

Tot de volgende blog! Xx

Reacties

Reacties

Mariet

Fijn dat je fijne mensen om je heen hebt! En leuk om je verhaal te lezen met jouw ervaringen. Liefs!

Jinte

Leuk om je verhaal te horen.
Kusjes Jinte

Margreet

Klinkt goed Laura! Wat een ( in)spannend begin was dit. De kop is er af. Laat het avontuur zich nu maar ontvouwen!!!
Liefs Mama

Bart

Supergoed idee van je om dit te doen Laura. Wat een enorme ervaring zal dit zijn. Veel plezier en geniet ervan, grt Bart

Jade

Gelukkig maar wijffie <3

Ria

Fijn om te lezen dat het goed begint met zoveel aardige mensen.
Dank voor je mooie verhaal x van je tante

Jolanda

Mooi om te horen dat het allemaal goed is gegaan, en dat je lieve mensen om je heen hebt. Geniet van wat je ga doen. Groetjes Jolanda

Mees

Laura topper! Have fun :)

Wien

Wat fijn al die behulpzame mensen om je heen. Geniet van je avontuur! Liefs

Nadien

Aaah meissie dit maakt me blij! Lekker genieten, deze reis blijft je voor altijd bij! Ik mis je nu al hoor, maar dat is het meer dan waard ;) xxx

Siem

Stoer hoor Laura, dat je zo'n avontuur aan gaat. Geniet ervan

Ingelies

Wat een goede start Laura! Spannend allemaal maar gelukkig loopt het volgens plan. Ben blij voor je !

Lidwien

Tjee , wat een ervaring hè zo'n eerste keer vliegen. Wat fijn om dan zo'n warm onthaal te krijgen. Dag dappere dodo. Ik ben blij voor je en trots op jou. Leuk de foto van je sprong in het diepe . ? ? ❤️????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!